wyszukiwanie zaawansowane
1 » Reklamacje i zwroty 2

Kontakt

  • SOZO Tadeusz Lisiecki
    Budy Siennickie 61
    05-190 Nasielsk
    NIP 531-145-40-13
    tel. 603389574
    NIP: 531-145-40-13
  • E-mail:sklep@jozue.pl
  • Telefon603389574
  • Godziny działania sklepu9.00 - 17.00

Zmiana języka

PolskiAngielski

Cennik

Pobierz cennik PDF

Reklamacje i zwroty



 

Jeżeli dotarła do Państwa uszkodzona przesyłka lub zgłaszacie Państwo zastrzeżenia reklamacyjne do zakupionego produktu prosimy o zapoznanie się z poniższym opisem.

 

Sposoby reklamacji zakupionych produktów


 

W przypadku jeżeli przesłane do Państwa produkty są uszkodzone lub niekompletne prosimy o kontakt z naszym działem obsługi Klienta pod adresem mailowym sklep@jozue.pl lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie.

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać szczegółowy opis reklamacji oraz nr Państwa zamówienia w naszym sklepie. Maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji ustosunkujemy się do Państwa reklamacji i powiadomimy o dalszym postępowaniu.

Reklamowany towar prosimy kierować na adres:

F.H.U. MalTa Malwina Lisiecka
Budy Siennickie 61
05-190 Nasielsk

z dopiskiem „reklamacja

W przypadku pytań lub reklamacji związanych ze złożonym zamówieniem prosimy o podanie jego numeru. Numer zamówienia znajdziecie Państwo w treści e-maila potwierdzającego złożenie zamówienia lub w historii zamówień po zalogowaniu się na naszej stronie.


Informacja dla Klientów będących konsumentami.

Zgodnie z ustawą o prawach Konsumenta Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn i bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W tym celu należy złożyć na piśmie oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni od daty jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na nasz adres wskazany w danych kontaktowych. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

W przypadku niektórych oferowanych przez naszą firmę produktów - brak jest możliwości zwrotu zakupionego produktu ze względu ich charakter. Po zakupie Klient nie ma możliwości zwrotu zakupionego oprogramowania sklepu (oferowanego jako treść cyfrowa) oraz prawa odstąpienia od umowy, gdy przedmiotem zakupu była usługa i gdy usługa została w pełni wykonana. O ograniczeniu prawa do odstąpienia od umowy Klient jest informowany podczas składania zamówienia na co wyraża zgodę przed złożeniem zamówienia. Ustawa o prawach Konsumenta opisuje wyjątki jakie nie są objęte prawem odstąpienia od umowy, w tym m.in.:
 
  • świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
  • umowa w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


Podczas składania zamówienia przed zatwierdzeniem przyciskiem ZAMAWIAM I PŁACĘ wyświetlana jest informacja wraz z opcją jej akceptacji o utracie prawa do odstąpienia od umowy w ustawowym terminie 14 dni w przypadku zakupu treści cyfrowych lub usług, gdy usługa zostanie w pełni wykonana przed upływem terminu zwrotu.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl